Bara för att Elin vill de!

Jag blev utmanad av världens bästa Elin.


Reglerna är följande;

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

M I N A  S J U

1. Jag har kört på ett rådjur med min moped.
2. Jag var på min första hockey match när jag var 6 år gammal.
3. Jag är livrädd för duvor.
4. Jag tycker om att äta leverpastej och grädde i hop.
5. Jag for till en hockeymatch då jag mådde illa, vilket resulterade i att jag spydde 4 gånger. (Jag ville verkligen se matchen!)
6. Jag och min storebror delar födelsedag. Jag föddes på hans 3års dag.
7. Jag sover alltid med sockar eller tofflor.

Jag utmanar:
Sandra.
Liza.
Ida.
Julia.
Sen har jag inte så många vänner som bloggar.
Så därför säger jag att de som vill får göra utmaningen.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0