Älskade lov!

De här har varit mitt lov!

Fredag: Eftersom jag, sandra och Ida är så bra så var vi lediga. Dock hade jag tänkt fara in till skolan och säga bye bye till Kriko men min rygg sa nej så jag stannade hem och sovde.
Dock inte länge för mamma och pappa ville ha med mig till umeå för att handla.
Sagt och gjort.
Kom hem med en väldans massa mat kassar.
Plus att jag fick med mig några nya underkläder hem! :D
Lycka!
Sen spenderades kvällen med syster som kom hem.
Vi epilerade benen och såg idol.

Lördag: Sov inte allt för länge och började morgonen med att dammsuga huset.
Efter ett tag kom Niklas och Emma hem.
Emma hade med sig sin hund ia!
Lördagen blev också lugn, såg film, hockey och stjärnor på is.

Söndag: Vaknade av ett sms från en viss Alexander och kunde inte somna om.
For därför ut och sprang.


Efter springningen blev de en snabb dusch och frukost innan jag fick åka last bil till umeå med anna och mattias.


Väl framme i stan mötte jag upp Alexander och vi gick upp till sjukhuset för att hälsa på våran lilla sjukling sandra.
(för mer info kolla sandraisraelsson.blogg.se)
Satt kvar på sjukhuset i två och en halv timma innan vi gick tillbaka till stan.
Alexander for till sin farmor och farfar och jag hem till anna.
Vi tog en PN.
Sen blev de pizza med ida,anna och mattias.
Innan jag gick till busstation för att få åka med Alexander och hans pappa till sjukhuset. Och träffa sandra igen.
Vi spelade kort, och såg på tv.
Sen for jag hem där vid tio.
Kunde dock inte somna när jag kom hem så jag låg och såg på två ett bra tag.

Måndag: Vaknade först av ett sms från sandra, försökte somna om.
Fick sedan ett sms från Alexander.
Försökte somna om.
Steg upp nio, gjorde mig klar och gick på stan för att möta Alexander.
Gick på stan ett tag innan vi ännu en gång gick upp till sjukhuset och sandra.
Gav henne en Håkan och hjälpte henne att packa i hop.
Sen kom Kriko, vi kramades ett tag.
Innan jag och Sandra tog bussen hem.
Väl hemma så la jag mig och vila i två och halv timma.
Sen åt jag, duschade och sen for jag till Erika.
Blev bjuden på dumle muffins.
Pratade ett tag innan jag,liza och julia for till Brände en snabbis.
Sen hem och sova.

Tisdag: Vaknade åtta och nervositeten kickade in.
Gjorde mig klar och for till Robertsfors, där jag gick till Alexander för att lämna pengar till han.
Han märke nog hur nervös jag var,
För er som inte vet så när jag blir nervös så pratar jag inte.
Jag sitter mest och tittar.
Vid halv elva så gick vi mot apoteket.
Jag hämtade ut sprutan, (alltså anledningen till min nervositet)
Sen gick vi till vårdcentralen.
Jag var vid de här laget sjukt nervös.
Men eftersom man har världens bästa kompisar, (Christoffer och Alexander)
Som satt där och väntade med mig, så blir man lite lugnare.
Sprutan togs och ont gjorde de.
Sen gick vi för att kriko skulle ha körning.
Jag följde Alexander till busskuren för han skulle till sandra.
När han for blev de att sitta vid trafikdatorn.
Sen kom kriko tillbaka och vi pratade ett tag innan mamma hämtade mig.
Vi for hem och jag satt och taggade för hockeyn.
Anna och morbror kom och vi for.
Hockeyn sög ju.
Så de var hem och sova.

Onsdag: Klev upp halv åtta, och efter lite om och men satt jag på bussen på väg till umeå för att jobba.
Jobbade i fyra timmar, sen for jag hem och vilade ett tag innan jag blev hämtad av Erika och vi for till folkan.
Såg dog soldiers,
Att se den med Liza och julia var bland de roligaste jag gjort!
Var dock tvungen att fara hem vid 23:00 för jag skulle upp tidigt dagen efter.

Torsdag: Klev upp halv åtta och for med bussen in till Umeå,
Träffade Alexander på busstationen och vi gick på stan.
Fixade Emils presenter.
Jag tvingade Alexander att prova lite kläder.
Sen tog jag hans Gina oskuld (han hade aldrig varit inne på gina förut!)
En lunch på Subway där vi spanade efter snygga killar till mig.
Sen en buss till Bygdeå.
Gå hem till söt sandra och pussa lite på henne.
Se film, och äta kräm.
Sen blev det middagslagning.
Sen skulle vi vila ett tag,
men de sket sig.
Så jag och Alexander började brottas ist.
Sen kom  vi på att vi var hungriga.
Så vi snabb gjorde scones.
Sen ringde Kim och vi klädde på oss och åkte in till Umeå.
Sen blev det premiären av nya bond filmen med Christoffer, Alexander, Sandra, Sandra j och kim.
fattade inte mycket av filmen och blev hög på cola.
Sen en bilresa hem.
Sen en kväll där jag och Sandra låg och pratade till fem på morgonen.

Ja just ja! På torsdagen så vann AIK över hv71 med 5-1 och de blev 1 i serien! De ni! Jag älskar att vara AIK:are!

Fredag: Upp tio och äta frulle.
Göra sig fin och fara och hämta kriko.
Sen hem till Emil som fyllde 18!
Tårta, bullar, kramar, och kort.
Sen hem till sandra och äta.
Sen bli lämnad av henne i robban.
Hem och se att man fått ett nytt täcke.
Lägga sig och sova fram till 8 och idol.
Se idol, och en film innan man sover igen.

Lördag: Upp vid tio och få tårta till frukost.
Se "Save the last dance" , sen byta och och skapa ett stopp i tvättmaskinen.
Chilla fram tills sex tiden då man blir upphämtad av Sandra och Alexander.
Hem till Alexander.
Äta, se film, äta mer.
Brottas med Alexander, pussa på sandra.
Vara olaglig med Alexander.
Sen slutar kvällen med att man dyng sur får skjuts hem av sandra.

Söndag: Vaknade 11 och låg i sängen ett tag.
Har sett reprisen av idol.
Nu blir det att byta om och sen kanske de blir en promenda till Västerbyn och liza.

Är du nöjd nu kriko? ;)

Allt för mig!
Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Kriko

Absolut inte.. fett råkigt inlägg...

jag visste ju redan om allt som stod i det hela.. inte sant?

well, jag hade iaf något att göra ^^

2008-11-02 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0