16 dagar!

Nu är det bara 16 dagar kvar tills jag blir 18!
Jag kan inte sluta peppa!

På tal om hockeyn i går så gick de ju skit,
men nu är det ett uppehåll om man får ju hoppas att de går bättre efter de då.

Måste ändå hålla med om de Elin sa i går.

- Om de hade varit för typ två säsonger sen hade man ju blivit hur glad som helst av att ligga på fjärde plats. Men nu blir man i stället sur över de och vill ligga etta.

Så kändes de i går.

På tal om hockeyn igen,
så ska Kriko med mig den 15!
De blir kul!

Ne nu blir det att vänta på pojkarna och sen blir det lunch.


På hockeyn är man alltid peppad.

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har blivit bortskämda helt enkelt!

Fy på oss! :(

2008-11-04 @ 17:14:27
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0