Var jag för snabb?

I dag hade vi engelska nationella hela morgonen,
de ska vi ha i morgon med,
jag vet inte riktigt hur de gick?...

Dagen börjar med att vi ska ha hörförståelse,
jag måste ju ta och erkänna att jag hittade på ganska mycket för de pratade så pass fort att jag i bland inte hade uppfattat ett ord av vad som sas. Så därför hittade jag på lite.

Efter hörförståelsen så var det dax för läsförståelse.
Där tyckte jag de gick jättebra och jag gjorde klart allt på 50 min ungefär (vi fick 85 till vårt förfogande).
Sen när jag skulle lämna in papperet så märkte jag att jag var först med att göra de, ( jag har aldrig varit först med att lämna in ett prov nångång!).
Så efter jag märkt detta så blev jag jätteorolig att jag kanske hade varit för snabb, och när de sedan tog crika en kvart innan person nummer två lämnade rummet, ja då blev de ännu värre.
Men men jag tyckte i alla fall att de kändes bra.

Efter engelskan så slutade vi,
då snålåkte jag och ida till vårdcentralen för ida skulle dit.
Hon fick dock inte tid förrän 14:15, så då gick vi först till Lord för att Ida hade presentkort där och ville hitta nåt. Hon hittade en jättesöt klänning!
Efter Lord så gick vi till Tundals, där pratade vi först lite grann med Carina (som ska börja igen till hösten, Jippi!),
sen pratade vi ett tag med mamma också.
Sen träffade jag Maggan också! Och fick en kram av henne! ( jag saknar nog praktiken mer än jag trodde för de sög som till i magen när jag var tillbaka där och träffade henne.)
Sen så träffade jag Ylwa också och lovade henne att komma och hälsa på igen och de ska jag banne mig göra!
Efter Tundals gick vi till OK och köpte var sitt kinderägg (ja vi är barnsliga vi vet!), Sen gick vi tillbaka till vårdcentralen där vi byggde i hop våra leksaker.
Sen var jaf tvungen att lämna Ida där för mamma komme och vi for hem.

Sen blev de stan, skjutsa hem mormor, äta på krysset, och lyssna på lugna favoriter på hemvägen.

Nu till dagens plus och minus.

Plus:
Jag fick i dag ett brev där det stod att jag är fjärde reserv till ferierjobb inom landstinget. Då blev jag glad! Men om jag inte får de så har jag ju ändå redan ett sommarjobb så de är ju lungt.

Jag hade en slapp dag och fick spendera den med Ida.

Jag fick en lila kaffemugg av mamma.

Minus:
Jag har fortfarande ont i min axel. Dock inte lika mycket som förut, men de gör ändå ont.

Jag har engelska nationela uppstats i morgon i tre timmar.


Ne nu ska jag ta bort mitt nagellack och sen sova!



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0