Valborg!

ja i går var de valborg och jag har missat en sak!
Min älskade lilla blogg har ju fyllt 1år!
Jag hade totalt glömt bort detta och för att fira att bloggen har fyllt år ska jag när jag ha tid skriva ett inlägg om allt som har hänt under året sen jag skaffade boggen.

Men i alla fall, de var ju valborg som jag skulle berätta lite grann om och har kommer en lite snabb genomgång:

- Dagen började med att jag klädde mig och for på min sista praktikdag. Jag blev lite sentimental och sådära men dagen gick fort och bra och jag fick sluta vid halv 3. Efter jag hade slutat så for jag och mamma och handlade lite för kvällen. Dock tog all handling ganska lång tid för vi var tvungna att fara till ånäset också, så vi var väll hemma vid fyra tiden ungefär. Väl hemma så började vi direkt med att stöka för maten, när stöket var klart så duschade jag och klädde på mig innan maten var klar och vi fick äta grillat!! Efter att ha ätit ett bra tag( jag är förövrig väldigt seg på att äta) så gjorde jag mig klar de sista och väntade sedan på att Liza skulle komma och hämta mig.

Liza och Julia kom vid 8 och vi hämtade Erika innan vi for till Kålaboda. Där så var det fest och kvällen spenderades där med att prata och sjunga. Liza fick sedan skjutsa hem mig och jag kom i säng vid 2 tiden.

Så de var alltså min valborg,
den får godkänt men inte mer,
jag hade velat haft fler folk där.

Sen måste jag sluta vara så feg!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till bloggen!!

2008-05-01 @ 21:53:36
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0