Snodde från Elin! ;)

1. Hur gammal är du om fem år? Eftersom jag fyller 18 i år så kommer jag att vara 23.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Liza,Sandra,Ida och Evve.
3. Hur lång är du? 1,62 cm skulle jag gissa på.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag såg "John Tucker must die"
5. Vem ringde du senast? Niklas.
6. Vem ringde dig senast? Sandra.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? De var en långt kjedjesms som sa att jag var en vårsnygging. ;)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? De beror på vad de är som ska sägas, men eftersom jag har gratis sms varje månad nu så är de mest sms som gäller.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
För 5 sekunder sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Nån grå blåaktig blandning.
12. När vaknade du i dag? 04:30, men då hade jag gått och lagt mig 18:00 kvällen innan också.
13. Vilken är din favoritjulsång? Tomten kommer på HD.
14. Vilken är din favoritplats? Skellefteå Kraft Arena!!!!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Har nog ingen sån plats just nu.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 28, gift med Tomas Larsson, bor i Skellefteå och har två barn som heter Lee och Olivia.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag drömde ofta mardrömmar om Silver Fang filmerna. Men ändå kunde jag inte sluta se dem.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? De var i dag vid maten när mamma skulle berätta nåt.
19. Hur stor är din säng? De är bara en 90:a men jag ska få en större ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover med t-shirt och underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två för tillfället.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Jag har bara bott i Pellboda och de är inte äns en stad utan en by!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstiden, men jag måste nog säga strumpor eftersom jag nästan jämt har kalla fötter.
26. Är du social? Ja nog tycker jag väll de.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys glass ftw!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Någonting med glass.
29. Tycker du om kinamat? Ja, vissa typer.
30. Tycker du om kaffe? I bland, när jag vill känna mig vuxen.
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller mjölk och oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Ne, magen ftw!
33. Kan du spela poker? Ja, men jag vet inte var jag gör utan jag har mest bara tur.
34. Tycker du om att mysa/kela? OJA!
35. Är du en beroendemänniska? Om hockeyn räknas så är jag nog de.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jepp, min storebror och Johan Åkerman.
37. Vill du ha barn? Ja, jag och Tomas ska ha två eller tre.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och sen lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda två!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, HOCKEYN och en massa andra onädiga saker. Jag är en slösare!
42. Äger du dyrbara smycken? Jag vet faktiskt inte. :P
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewives, Grey's Anatomy!
44. Kan du rulla med tungan? Jajjemen!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hrm, kan inte säga sähär på rak arm.
46. Sover du med gosedjur? Inte just nu, men jag har gjort de typ hela mitt liv.
47. Vad har du för ringsignal? Skumdum-Världens bästa AIK!
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jajjemen.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min röda morgonrock.
50. Flirtar du mycket? Jag vet inte, :P men jag tror inte de.
51. Kan du byta olja på bilen? Jajjemen!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag har inte körkortet än.
53. Läser du dagstidningen? Norran, varje dag.
54. Prenumerera du på någon veckotidning?
Jag gjorde, men inte nu.
55. Dansar du i bilen? De kan bli några små handrörelser i bland när jag åker bil med Elin och hon spelar en bra skiva.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix Fm.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn.
58. När var du i kyrkan senast? De var väldigt längesen.
69. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? De var nog Kicki, min matte och syslöjds lärare.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt, skulle jag tro.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Antagligen är det jag!! ;)

2008-05-08 @ 23:04:22
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0