Snodde från Elin!

DITT LIV
Ögonfärg? En blågrå blandning.
Sko storlek? 39-40.
Brukar du dricka ofta? Cola? jodå :}
Svär du ofta: Sådär, de beror på tillfället.
Antal kuddar i sängen? 2 förtillfället.
Vad hatar du mest?  När AIK förlorar.
Dina rädslor? Har för många för att ta upp alla.
Ditt nästa mål? Att få VG i idrott.
Gillar du att ha folk omkring dig? Jodå, men att vara ensam i bland är skönt de me.
Antal timmar sömn inatt? Nio. Från tre till tolv.
Sov du ensam? Jepp, med tre täcken ;).

SENASTE PERSON SOM
Du pratade me: Stefan.
Du sa hej till: Mamma.
Du fick en kram av: Mamma.
Ringde till dig: Erika.
Skickade sms till dig: Sandra.
Fick dig att gråta: Vet faktiskt inte.
Du gick på bio med: Niklas.
Du gick på stan med: Ida och Sandra.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja.
Skolkat: Ja, och Liza skolkade med mig ;)
Sovit utomhus: I tält ja.
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Ja. (jag fick magsjuka)
Sett en död människa: Ja.
Förlorat en vän: Ja.
Druckit: Ja.
Snattat: Ja, en platssked från ICA.

FAVORIT
Färg: Svart.
Mat: Tacogratäng.
Efterätt: Glass i alla smaker och former.
Rum i huset? Mitt rum.
Månad? November.
Kroppsdel på motsatta könet? Ögonen.

DE SENASTE 24 TIMMARNA
Gråtit? Ja, jag hackade en lök ;)
Köpt någonting? Ja.
Varit sjuk? Ne.
Sjungit? Jepp.
Sagt "jag älskar dig"? Ne, eller jag tror inte de.
Träffat nån ny person? Jepp.
Saknat någon? Aaa.
Kramat någon? Ja.

VÄNNER
Vem av dina vänner är mest lik dig: Liza.
Vem är högljuddast: Vet inte, tror jag är mest högljud :P
Vem får dig att skratta: Alla mina vänner får mig att skratta.
Vem har du känt längst: Erika.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du bara snor från mig hela tiden!!! :(

2008-05-26 @ 18:30:09
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0