Skola!

Ja nu har skolan börjat om igen!
Är jag taggad? Nja sådär, mest på att jag får träffa mina underbara vänner igen. Mindre på att jag har läxor och prov och lärare som säger att skriver du så på de här provet få du de betyget med mera.

Men i alla fall,
vad har då hänt under måndagen och tisdagen?
Jo detta,

Måndag: Skola, foto-skriva en bildrecension,etik-skriva om två religioner,lunch,foto igen-fortsätta att skriva,trafik och nästan somna. De bestod min måndags skola av, när jag kom hem så gjorde jag klart etiken och sen såg jag lite talang innan jag gick och la mig.

Tisdag: Skola,etik-börja skriva på den muntliga redovisningen,omvårdnad-prata om astma och andas genom ett sugrör,lunch,engelska-skriva ett test prov på nationella som jag fick vg på,omvårdnad där vill skulle visa åttorna vad vi håller på med, men dom var ju måttligt intresserade så jag blev mest bara arg. Sen efter de där så fick vi sluta och jag väntade på att Liza skulle sluta så jag fick åka med henne. Innan vi for hem så svängde vi förbi Ingela och hämtade Lizas Floor Filler skiva. Sen fick jag komma hem.

Men men, nu ska jag göra viktigare saker som att äta!
Sen ska jag se OTH.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0