Sandra borde vara stolt!

Mamma och Pappa trodde jag har fått någon sorts sjukdom nu efter maten,
Jag dammtorkade alla mina saker och slängde en massa gammalt! Och jag gjorde de helt frivilligt och jag tror de var det som gjorde att Pappa typ höll på att få en hjärtinfarkt när han kom in på mitt rum och jag stod och torkade bort en massa damm från mina hyllor.
Men jag har inte blivit sjuk utan jag fick bara nåt ryck och nu efteråt så känns de sjuk skönt.
Jag har fått bort en massa gammla saker och de är inte damm överallt nu i alla fall. De ända jag har kvar nu är att dammsuga och plocka bort lite kläder. Sen är det bara att städa lite i Annas rum på övervåningen och Sandra kan komma hit utan att dö av mina dammtussar!

Jag är ändå sjukt stolt över mig själv,
och eftersom jag oftast inte städar frivilligt så borde ni andra och vara stolta över mig!


image121
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

jag sa ju att det är underbart med städning!!!

2008-05-06 @ 21:59:45
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Elin

Jag gjorde precis samma sak i söndags! Mina föräldrar trodde ju att det var nåt allvarligt fel på mig haha :P

2008-05-06 @ 22:53:37
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0