Kulturnatta!

Ja i går var det då Kulturnatta,
lite snabbt om de.


Erika komme och hämtade mig vid åtta tiden och vi for och hämtade Liza och Julia.
Sen började partybilen att rulla mot Ånäset för att sedan tas oss till umeå.
I Ånäset blev det ett kort stopp för att hälsa på fredrik som har gjort illa benet och inte kunde fara.
Där var vi i tio minuter ungefär och sen tog vi oss ut på e4an och for mot umeå.

Bilresan innehöll de mesta:
- Liza och Julia dansade till superman. (jag filmade)
-En röd volvo full med killar förföljde oss.
-Hög sång till en viss låt som vi alla har en speciell anknytning till.
-Liza´s skärningar när hon skulle ta de höga tonerna till vissa låtar.
-Plus mycket mycket mer.

Väl framme i Umeå så parkerade vi, (erika är bäst på att räkna btw.)
sen gick vi in på Max för att se om vi hittade nån vi kände.
Där inne fanns Philip och de andra.
Jag fick även träffa Kriko och Dag.
Efter Max blev de att se Di leva i fyra sekunder och komma på att han inte är nå bra.
Sen gick vi och kollade på lite olika platser för att se om vi kunde hitta folk vi kände.
Jag träffade jonte och några till som jag kände.
Sen såg jag även en speciell person som jag alltid vill se.

Efter rundvandringen blev det dax för att leta upp en toa.
Vi gick på cafe station.
Kön in tog 100 timmar.
En fjortistjej försökte tränga sig för oss men Julia visade henne vart skåpet skulle stå.
Alla fyra trängde sig sedan in på en toa.
Efter att ha väntat i 100 timmar.

Efter toan gick vi mest och gjorde lite av varje.
Innan vi sökte oss till busstationen för att träffa henke,björn och alla de andra.
På busstis blev de lite dålig stämning när en person som ingen gillar började att vara uppkäftig.

Efter Busstis gick vi tillbaka till bilen.
Vi for sen till Max vid e4an.
Där hände det väldigt många grejer.
Polisen kom och så.
Men vi hade kul i alla fall.

Sen började bilresan hem.
Den blev lite lungnare än resan dit.
Vi satt mest och pratade och jag var jättetrött.

Sen vid tre tiden blev jag avsläppt här hemma av Erika och jag kunde sova.
Vilket jag gjorde till tolv i morse.

Erika,Liza och Julia.
NI ÄR BÄST! <3


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0