It´s gonna be?

Alltså nu har jag suttit i ungefär 40 min och läst andra personers bloggar,
varför känns det som om alla andra skriver om mer intressanta saker än vad jag gör?
Ne men jag är säkert intressant jag med, tro jag då.

Stan i morrn med sötida och snyggsandra,
och jag peppar! Puss på dom!
(synd bara att liza inte är ledig så hon kunde följa med hon också!)


Gjorde klart engelska nationella i dag,
hoppas nu på att de räckte till mitt MVG.

Snart snart snart sommar,
först bara 100 olika prov och inlämningar,
men sen kommer sommaren,
en sommar som förhoppningsvis kommer att innehålla de mesta av de bästa.

Bara en sak till innan jag slutar!

JAG SAKNAR HOCKEYN!!!!!!!
Jag saknar att få känna känslan inne i arenan,
jag saknar att få skrika mig hes,
jag saknar att få äta på krysset efter matcherna,
jag saknar att få åka buss till skellefteå nästan varje tordag och bli skjutsad av Elin till arenan,
jag saknar att få köpa popcorn på hockeyn och kasta på snorungar,
jag saknar att få känna lyckoruset efter en seger,
jag saknar att få se träningar och tråna efter snyggingarna,
jag saknar att få sitta med mamma och pappa och se bortamatcherna på tv,
jag saknar allt med hockeyn helt enkelt!
Elin är du med mig?

          

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har så jävla rätt! Fyfan vad jag saknar det!

När ska vi sitta och deppa och äta glass? ;P

2008-05-15 @ 17:37:43
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Elin

Helvetijåje vad jag saknar hockeyjåjen!!
Kucke!!

2008-05-15 @ 23:06:37
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0