Ingen bra dag,

Ja jag vet de har gått alldeles för länge och sådär,
men jag har inte alltid orken eller peppen till att skriva här,
de har jag igentligen inte nu heller,
men jag ska ändå berätta om min dag.

Dagen börjar med foto där jag blir klar med bildanalysen(tacka gud för de!).
Sen är det etik där jag får börja med att redovisa så nu är de också ur världen!
Sen är det svenska, där jag blev ännu mer nervös inför slutprovet!
Sen lunch och foto igen där jag inte gjorde mycket alls för fem öre.
Sen trafik där jag liksom bara kämpade för att hålla mig vaken.

Dagen har gått fort,
nu till dagens plus och minus (min nya sak som jag tänker testa ha på bloggen så länge som jag orkar de)

Plus:
Jag fick träffa Sandra, Ida, Kriko och alla andra söta.
Jag blev klar med fotot och etiken.
Dagen gick fort och jag är en dag närmare helgen.

Minus:
Jag blev ännu mer nervös inför svenskan.
Jag har haft jätteont i axeln hela dagen, så ont att jag var tvungen att ta värktabletter när jag kom hem. (jag har oftast inte så ont).
Jag oroade mig hela taxin resan hem för att en av de finaste människorna jag vet ska bli i hop med helt fel person.
Jag borde igentligen plugga svenskan, men tack vare att axeln gör så ont och att jag blir sömning av värktabletter så ska jag sova nu.
Jag fick inte träffa Liza.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0