Grattis! Till min blogg!

Min blogg fyllde ju 1år på valborgs!
Mycket har hänt under året som har varit,
jag har förändrats och de har folk runt omkring mig också,
jag har fått varit med om saker jag aldrig kommer att glömma,
sen har jag varit med om saker jag önskar jag kunde glömma,
men på de hela så har året varit bra och jag ser fram i mot ett nytt och mer spännande år!


Tänkte berätta lite grann om gårdagen som spenderades hos liza och i skeå.
Liza kom och hämtade mig här hemma vid halv två och sen for vi hem till henne.
Hemma hos hon så pratade vi lite innan liza gick och duschade och gjorde sig snygg.
Efter vi båda var snygga så gick vi ut och tog kort på varandra med min digitalkamera, ( vi ville inviga våren).
Efter att ha fotat varandra ett tag och flummat så for vi och hälsade på Linda och Robert och deras lilla Wilgot!
Wilgot var söt så vi var där ett tag innan vi for till flarken skolan för att återuppleva gamla minnen!
Efter att ha stått och återupplevt for vi hem till Liza och åt innan hon skjutsade hem mig.

Väl hemma var det bara att byta om och sen följa Niklas till stan,
när vi var i stan så satt vi i hans lägenhet och såg lyxfällan innan vi gick ner till bion,
vi såg "street kings" och de var jättebra! Jag rekomenderar den starkt!
Efter bion gick vi tillbaka och såg tv ett tag till innan vi somnade,
Vaknade vid 8 och niklas for på jobbet,
jag sovde vidare och sov till elva,
gick sedan på stan och mötte anna och mamma,
fikade med dom två,
gick sen på stan med anna,
åt sen på krysset med mamma,anna,mattias och mormor,
åkte sedan hem med niklas,
städade och duschade hemma,
sen softade jag!

Morgon dagen är ett mysterium!
Ring mig om ni vill hitta på nåt,

Ska lägga ut lite bilder från i går:
           

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det bästa med det senaste året är väl att du lärde känna mig? :D

2008-05-06 @ 17:10:11
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0