Snodde från Julia, bara för hon skrev att jag skulle de.

> 1. När gick du upp idag?
>  10:35 och de var najs.

> 2. Diamanter eller pärlor?
> Diamanter!

> 3. Senaste filmen du såg på bio?
> De var förlängesen för att jag ska kunna komma i håg.

> 4. Favoritprogram på Tv?
> Grey´s!!!

> 5 . Vad åt du till frukost?
> Hårdbrö macka med leverpastej.

> 6. Vad är ditt andranamn?

> Linnéa, efter mormor.

> 7. Din favoritmat?
> GRILLAT!

> 8. Vilken mat gillar du inte?
> Finns för många för att jag ska orka säga alla.

> 10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

> Jag och mamma diggar Carola just nu.

> 11.Vilken bil kör du?

> Har inte körkort än.

> 12.Vilken är din Favoritmacka?
>Subway melt, på subway.

> 13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
> Falska, dryga.

> 4. Vilka är dina favoritkläder?
> Klänningar och kjolar. Sen mina AIK kläder så klart.

> 15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
> Till AIK´s omklädningsrum.

> 16. Favoritklädmärke?
> Disel kanske...
 
> 17. Var vill du dra dig tillbaka?
> De finns många ställen, men hemma är ett väldigt bra sådant.

> 18. Favorittid på dagen?
> På kvällen vid sju-åtta tiden.

> 19. Var är du född?
> På umeå bb, uppvuxen i Pellboda.

> 20. Vilken är din favoritsport att se på?
> HOCKEY FTW!!!!!

> 21. Vem tror du inte kopierar detta?
> Ingen anning.
 
  22. Vem tror du kopierar först?
> Vet faktiskt inte, någon som har lite att göra kanske.

> 23. Coca Cola eller Pepsi?

> Coca Cola.

> 24. Fotboll eller ishockey?
> Ishockey!!! I love it!

> 25. Är du en morronmänniska eller nattuggla

> Både och skulle jag nog säga.

> 26. Pedikyr eller manikyr?
> Vet faktiskt inte.

> 27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
> Att Skellefteå AIK ska till slutspel i hockeyn!

> 28. Vad ville du bli när du var liten?
> Frisör.

> 29. Bästa barndomsminnet?
> Hrm, kanske min första hockeymatch.

> 30. Varit i Afrika?
> Ne men jag vill!

> 31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
> Jepp, bobbo :}

> 32. Varit med om en bilolycka?
> Bilolycka skulle jag väll inte kalla de, men jag har varit med om lite av varje.

> 33. Favoritdag i veckan?
> Torsdagar.

> 34. Favoritrestaurant?
> Just nu, O´learys.

> 35. Favoritblommor?
> Rosor.

> 37. Favorit-snabbmatsrestaurant?
> MAX!
 
> 38. Äger du en cykel?

> Jepp, en blå!

> 39. Vem fick du senaste mailet från?
> Skellefteå AIK hockey.

> 40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
> Intersport.

> 41. Läggdags?
> Beror på vilken dag de är.

> 42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom som kopierar listan?
> Jag tror inte nån kommer att kopiera den.

> 43. Senaste personen du delade en middag med?
> Mamma.

> 44. Vad lyssnar du till just nu?
> Ingenting just nu.

> 46. Hur många tatueringar ?
> Har ingen, men jag och Elin ska skaffa AIK!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

har du haft tråkigt utan mig, lilla vän? ...

2008-03-09 @ 23:05:53
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: julia

hehehhe.... men såklart! :D

2008-03-11 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0