Lovets första dagar kort sammanfattade.

En snabb sammanfattning,

Torsdag: Jag och Liza for till Umeå och gick på stan och var coola. Kom hem vid halv fem, åt och duschade innan jag spenderade kvällen med att se dåliga filmer på tv, och de mina vänner! De var gött.

Fredag: Jag steg upp och spenderade förmiddagen med att hänga med se melodifestivalen och va cool. Sen ringde jag Liza och for till henne och var där i en timma ungefär. Sen när jag kom hem så sov jag två timmar för jag hade huvudvärk. Vaknade vid sju och gjorde mig lite anständig och sen kom liza vid åtta tiden och hämtade upp mig och vi for till Erika ( JA!, jag är slö!) Hos Erika fick vi kladdkaka och se när hon öppnade mitt och lizas fina paket med fina presenter. Efter att ha suttit hos Erika ett tag så for vi till Henke i Ånäset där en massa satt och spelade tv-spel. Var där ett tag och var cool innan vi for hem och jag sov.

Lördag: Jag vaknade och orkade inte duscha, jag och mamma for till ånäset och köpte lite av varje innan vi for hem och gjorde mat och mitt i maten så kom Anna och Mattias hem. Efter maten så färgade Anna mitt hår och jag blev nöjd! Sen spenderades resten av kvällen med att se en film med mamma och Anna.

Söndag: Jag steg upp vid 10 och satte mig och såg två filmer med mamma de första jag gjorde. Sen bytte jag om och vi åt. Efter maten så såg jag lite PB med mamma och Anna, sen såg jag lite film med niklas och sen när klockan var vid 9 så satte sig jag, anna och Niklas och såg femte elementet innan de var dax att sova.

Måndag: Jag,mamma,pappa, anna och Mattias for till Umeå. Vi for runt på en massa affärer, och vi fikade och vi åt. Sen for jag mamma och pappa hem. Hemma så satte jag mig och såg Juno!! Och den rekomenderar jag! Den var bra. Sen mitt i filmen så ringde liza och sa att vi skulle hyra film. Jag klädde på min jeans och for i väg med Liza och Erika. Vi hyrde en kass film och köpte godis och efter många om och men så for vi hem till erika. Där såg vi grease och efter ett tag kom Philip och Arik så vi stängde av filmen och var sociala med dom.
Kvällen slutade med att Jag sov över hos Liza.

Tisdag: Jag for hem från liza, jag såg klart filmen, jag lekte med bobbo, jag städade, mamma kom hem, snygg sandra ringde, jag åt, nu ska jag se tv!!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0