jag vill också kunna!

Varför är inte jag bra på nåt?
Asså sådär super,jättemycket,äckligt bra på nåt?

Typ som att kunna dansa, sjunga,utföra någon sorts idrott eller nåt annat.
Ja jag vet! Övning ger färdighet, men för vissa är det så så jävligt mycket enklare.

Så som Sidney Crosby i NHL.
Inte nog med att han är den yngsta lagkaptenen någonsin i ett NHL lag,
han spelar dessutom hockey som en gud och ser för jävla bra ut!
Killen har ju allt på sin sida.
Visst har han säkert tränat och sådär för att bli bra men en del av hans talang fanns ju säkert i honom när han föddes. Han hade de där lilla i sig och när han sen började träna så blev det bara ännu bättre!

image106
Sidney Crosby, Lagkapten i Pittsburgh Penguins.

Jag skulle kunna ta upp hur många personer som helst när det kommer till talanger!
Men de har jag igentligen inte tid eller ork till just nu,

Men men, jag återkommer sen i kväll.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har ju faktiskt talang för det mesta :D

Sidney är min :]

2008-03-27 @ 21:33:21
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0