Ja, jag vet!

Varför började du blogga?
För att jag tyckte att Julia var cool och hon hade ju en ;)


Vad har du för stil?

Jag har nog ingen, jag har på mig de jag tycker är snyggt.
Hur gammal är du?
Jag är 17 men om 241 dagar är jag 18 ;)


Pojkvän eller inte?
Jag svarar båda.


Puss eller kram?
Båda två, men jag tror nog att kramen väger lite tyngre.

Vad vill du bli?
Barnmorska!!

Vad gör du om 10 år?
Då jobbar jag som barnmorska och är gift med tomas larsson och har 2 söta barn med han ;).

Vad hatar du mest av allt?
De är för många grejer för att räkna upp.


Vilka språk kan du? flytande/bra/lite grann
Svenska och Engelska är flytande, sen har jag många lite grann språk :P


Vart skulle du vilja bo?
Helst i ett hus just brevid Skellefteå Kraft Arena ;)


Har du syskon?
Jajjemen, en storasyster och två storebröder.


Dina värsta ovanor?
Jag snarkar i bland.


Mest nöjd över dig själv?
Hrm, vet inte.

Om du fick välja Dator eller TV?

Datorn, där kan man ju se på tv.


Skulle du kunna fixa min blogg?
Ne, men Sandra skulle kunna, för hon fixade min!


Favoritblogg?
Norrans hockeyblogg.


Vad dricker du helst?
Vatten skulle jag tro.

Vad är din favoritmat?
Grillat!!!!

Vill du ha nåt husdjur när du blir stor?
Skulle nog vilja ha en akvariefisk.

Om du fick ta med dig EN sak till en öde ö, vad skulle det vara?
Oj jag vet inte, de finns ju så många saker.

Vad pluggar du?
Just nu går jag omvårdnadsprogramet.

Är blondinbella en av dina förebilder?

Vet ju inte änns vem människan är?!?


Kommentarer
Postat av: sandran

akvariefisk? ...

2008-03-23 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0