Vänner! <3

Asså nu pratar jag inte om mina egna vänner,
nog för att jag älskar dom jättemycket och skulle kunna skriva 100 bloggar om dem.
Ne de här inlägget handlar om tv serien vänner.

Förra veckan när vi tjejer var hemma hos Erika så såg jag att hon hade vänner säsong 2 på dvd.
Jag lånade då den och har nu suttit och sträcksett.
Hur bra är det inte?!?

De innehåller allt!
Kärlek,vänskap,humor,sorg och alla vardagsproblem som finns!
I love it!

Jag funderar stark på att köpa boxen med alla 10 åren,
dock kostar den 2000 kr och de känns lite jobbigt.
Men de skulle ändå vara värt de för jag blir aldrig less på serien!


Vänner Boxen!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0