Umeå!

Om några timmar blir det Umeå hela veckan.
eftersom de är där mitt sommarjobb befinner sig så kommer hela veckor att spenderas i Umeå.
Men jag är ledig på helgerna så, de är i alla fall ett plus och då kommer jag säkert att komma hem!

Förövrigt så jobbar jag nu 15 dagar framåt hos Stefan och Ida på Rapunzel,
sen så är jag ledig en vecka innan jag börjar jobba på sjukhuset!
Där jobbar jag också i 15 dagar innan jag är ledig en vecka till!
Sen blir det fem dagar till hos Stefan och Ida och sen har jag jobbat klart.

De är ganska mycket jobb,
men jag är ändå rå peppad så de ska nog bli bra.
Så i sommar hittar ni mig i Umeå då jag jobbar och i Skellefteå när jag är ledig.

Va annars är nytt då?
-Jag var på höghöjds bana i går på norrbyskär, De gick ju som de gick. Vädret var i alla fall fint och Kriko var rolig att umgås med.
-Jag ska på introduktions dag i morgon på sjukhuset, blir nog bra, ska glänsa lite!
-Jag hoppas fortfarande på dig...

Ne nu ska jag packa de sista och sen blir det Umeå!


Tänkte bara säga att min Älskling spelar mot Schweiz i kväll,
heja han!!

(P,S jag har inte gett upp min andra kille, men Ronaldo är ju så snygg!)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Han är schnygg!!!!

2008-06-23 @ 00:10:47
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0