Sommar!

Just nu är det 27 grader varmt i skuggan här i Pellboda!
De är helt sjukt! Jag Skulle sätta mig ute och läsa ett tag med de gick inte, de var så j*vla varmt.
Plus att jag har ny duschat och jag vill ju inte lukta dåligt när jag ska åka med Liza in till Skellefteå när hon har packat klart.

För er som inte vet så kommer kvällen att se ut såhär:
-Jag och Liza kommer fram till Skellefteå där vi går på stan ett tag innan vi möter Julia,Erika och Sara.
-När vi har mött brudarna så ska vi köpa mat och fixa med de.
-Hem till Erika och grilla!
-Äta och göra oss klara för kvällen.
-Sen får vi se vad som händer på kvällen, vi ska träffa en massa folk och bara ha de trevligt.
Kameran är med gott folk så i morgon när jag kommer hem så laddar jag upp bilderna.

Måste bara berätta om gårdagen också!

For till skolan och skrev ett desktop prov som gick skit!,
Löste ett korsord med Kicki och Malin,
For till Udden där det spelades Kubb mellan OP07 och OP06,
Sedan fikades de i skuggan,
Fick skjuts av Kriko till Tundal där jag träffade mamma,
Gick med mamma till Folketshus och såg på niornas rockkonsert.
Åkte hem med mamma och åt hamburgare,
Slöade fram till sju då Liza kom hit,
Pratade ett tag innan vi gick ut,
Hade svinkul ute innan vi provsatt Liza´s nya bil,
Pratade om allt som någonsin fanns!
Gick in och kollade på balbilder,
Liza for hem vid elva och jag gick och la mig.

Liza är förjävla bra!
Bara så att ni vet!

Ne, nu ska jag hänga ut lite mera tvätt och ringa Liza för att kolla hur mycket hon har kvar.


Underbara Skellefteå.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0