Snodde från Olivia.

Skulle du hellre..
1. Pierca näsan eller tungan? - Tungan tror jag, även om de skulle förstöra mina tänder så tycker jag de är snyggare.
2. Vara seriös eller rolig? - Det beror på vad jag gör och sådära.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Röd! Den gröna är ju som att dricka ovispad grädde!
4. Brinna upp eller drunkna? - Inget av dem, men om jag skulle vara tvungen att välja skulle jag nog säga drunkna.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar!

Svara ärligt...
1. Tycker du om någon? - Ja de gör jag nog.
2. Sol eller måne? - Sol!
3 Vinter eller höst? - vinter!! (eller båda, jag gillar ju hockey halvåret ;) och de börjar ju på hösten!)
4. Vänster eller höger? - Hrm, vänster.
5.Soligt eller regn? - SOL!
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Chokladglass!

Har du.. senaste 24 timmarna
1. Kysst någon? - Nej,
2. Sjungit? - Ja, jag sjunger nu!
3. Blivit kramad? - Ja,
4. Känt dig fånig? - Ne, jag är alltid fånig!
5. Saknat någon? - Ja!
6. Dansat galet? - Nej,
8. Klippt håret? - Nej de var lite mer än 24 timmar sen.
9. Gråtit? - Ja, jag såg ett tv-program.
10 Ljugit? - Nej,
11. Blivit kysst? - Nej,

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? - 15:13
2. Fullständigt namn? - Annelie Linnéa Löfgren.
3. Vart vill du bo? - Slottet sägs ju vara fint.
4. Hur många barn vill du ha? - två eller tre.
5. Vill du gifta dig? - Jodå, och jag ska gifta mig i Skellefteå kraft arena.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Jag skär den.
7. Har du ätit sushi? - Jag har smakat en lite bit.
8. Favoritglass? - Chokladglass ftw!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet - Här hemma har vi en sort.
10. Humör? - Hungrig och peppad.

Grejer.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej.
2. Har du en hund? - Jepp, en som heter Bobbo bagge.
3. Sover du helst själv eller med någon? - De beror på vilket humör jag är på.
4. Tror du på spöken? - Efter alla skräckfilmer så ja!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0