Sandra vill du...


I går så hade vi då skola:
fika på trafiken och jag å Sandra var dom ända som hade med sig fika! Men vi var inte förvånade.
Sen kom jag och Sandra på att vi hade ju sovmorgon i dag och att vi ville ju vara med varandra!
Så jag for hem med taxin, åt och sa till mamma att jag ville ta bussen till Sandra. Hon sa: jag skjutsar dig!

Väl på bussen träffade jag Ismo! Hålla, vadå 2 år sen?!
Pratade med han tills jag var framme i Bygdeå. Då blev det att gå till min snygg sandra.
Va gjorde jag hos Sandra då? Jo de här:
-Kramades.
-Sandra bakade scones som vi bar ner till hennes rum tillsammans med tillbehör och Oboy.
-Där tände vi ljus, la oss på täcken och kuddar på golvet. Fikade, pratade, skvallrade och bara hade de bra i 2 timmar.
- Jag målade mina tånaglar och Sandra bäddade som vanligt ut vart vi skulle sova.
-När klockan var 23:00 så log vi båda där på våra madrasser och sussade.

Tisdag och dag två med Sandra:
- Vaknade 08:00, fett utvilad.
-Steg upp och duschade.
-Åt nybakade scones (igen) till frukost med Sandra.
-Skrattade med Sandra åt våran lilla interna grej.
-Slängde mig på Sandras cykel medan hon cyklade som en galning till ICA.
-Sandra sprang in på ICA och köpte jordgubbar.
-Bussen kom och vi for till skolan.
-På skolan såg vi Fjärilen i Glaskupan.
-Sen blev det lunch och sitta ute och lyssna på musik.
-Engelska, se allas filmer, och bli besviken.
-Gå till Udden med Sandra, sola, lyssna på musik och äta jordgubbar.
-Följa Ida och Sandra till barnmorskan.
-Möta mamma på busstis och få en mjukglass.
-Åka hem, äta och sova.
-Vakna, gå ut och gå en halvtimma, prata med liza.
-Gå in, baka muffins och sockerkaka.
-Läsa en bok.

Och nu om ett litet tag sova igen.

Jag gillar mina dagar nu på slutet kan jag ju bestämt säga.

Onsdag: Knytkalas med Kicki, Gerit och Lillemor och sen ett sista prov! Sen på kvällen ska jag vara med Liza!
Torsdag: Skellefteå! Vara med favorit tjejerna och kanske hinna träffa Elin också.
Fredag: Öppen för förslag.
Lördag: Öppen för förslag.
Söndag: Mamma och pappa far och Sandra kommer hit.
Måndag: Brännboll med skolan, och mamma å pappa kommer hem på kvällen.
Tisdag: SKOLAVSLUTNING!

Jodå, de är najs just nu.

Men men nu har jag inte tid längre.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sandran

på fredag är du med miiig! (förhoppningsvis)

2008-06-03 @ 22:21:18
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0