Nu äntligen funkar bloggen!

Har haft krångel med blogg och har däför inte kunnat skriva sen torsdag!

Därför nu en kort sammanfattning sen dess:
-Festade i Skellefteå och hade svinkul!
-Var hemma vid fyra på fredagen och spenderade kvällen med att se vänner som jag lånat av Erika.
-På lördag dag var jag mamma och Anna i skellefteå, och på kvällen var jag, Erika,Julia och Liza och såg film. ( Den gröna milen!, äckligt bra film!)
-Söndag sovde jag till kvart i ett och vid halv fem kom sandra. Vi såg vänner och åt scones.
-Måndag, skola,fick MVG i etik, spelade brännboll. (Från att komma sist med tre utebränningar på 10min förra året så blev OP tvåa i år.)

Lite annat då:
-Börjar jobba den 17juni!
-Får skolavslutning i morgon!
-Fet diggar fotboll just nu!, Kan mest bero på att jag är kär i Ronaldo! Så tyvärr Sverige, den här gången tillhör mitt hjärta Portugal.


SNYGGING!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svikare!

Sverige <3

2008-06-09 @ 19:21:39
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: J

skit i portugal, vi tar bara Ronaldo!=D

2008-06-10 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0