Ja, jag snor från Julia!

Regler:
1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra slumpmässigt i din inkorg (eller bland skickade).
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan.
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
God jul på dig med älskling!! :D

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej älskling.
Hoppas du får en bra vecka. Jag tänker på dig min ängel!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hihihihih, kanske :D :D

Vilket sms blev du mest berörd av?

Ha den äran på 17-årsdagen bruden :D ha en fett nice födelsedag nu. Önskar Mig Liza från västerbyn ;) Kramas.

Vad säger din pappa (mamma) innan du går och lägger dig?
Lovar mig att du aldrig utsätter dig för onödig fara!
Jag vill INTE mista dig! Usch vad jag älskar dig gumman<3

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Grattis snygging! =) hoppas att du haft en kungdag! :D

Vilka ord ska du säga till Gud när du kommer till himlen?
Jo de var därför jag undra om jag kunde få en till :) jag har juh använt den snygga tröjan;)

Vad vill du höra mest av allt?
Jag älskar dig för den du är.

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: sandran

jag kände igen lite Sandra där ;) MY BABE, I MISS YOU!

2008-06-24 @ 21:33:24
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0