Helgen! <3

Denna helg har varit bra mycket bra!

Kanske måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen innan jag börjar skriva.
Jag har helt enkelt inte haft varken peppen heller tiden till att skriva.
Men jag ska ändra mig!
Jag lovar!

Men de var ju helgen jag skulle prata om ju!

Torsdag: Annelie vaknade med migrän och var inte nöjd.
Annelie sovde till två ungefär.
Då mådde Annelie bättre ( ja jag pratar om mig själv i tredje person, och ja jag var hemma från skolan i torsdags)
I alla fall så kom mamma hem vid halv fyra.
Hon hade med sig en massa påsar och sa att vi nu skulle göra smörgåstårta till Anna.
Vi gjorde tre stycken!
Sen packade vi in dessa tre i bilen, tog med oss pappa och for till Bygdeå.
Där åt vi, träffade Anna och Mattias ( fick presenter!), sen följde jag med Anna och Mattias hem till dem.
I umeå så lämnades en tårta hos Stefan,
sen for vi hem till Anna, såg film, drack lättdryck och la oss vid halv tolv.

Fredag: Vaknade halv tio, slog in paket till Stefan och åt frukost på Anna´s balkong.
Anna ringde vid halv tolv, mötte henne på stan där jag bjöd henne på en korv och där Norr mejeriet bjöd oss på stora kanel bullar och mjölk. Bullen åts samtidigt som Brolle uppträde och Anna suktade efter honom.
Efter Brolle handlade vi till kvällens Tacos.'
Sen gick jag hem med dessa påsar, men hemma han jag inte vara länge.
För Mattias kom med lastbilen och vi for med smörgåstårterna till Anna´s jobb.
Där i från gick jag till Haga parken för att ringa Sandra och prata om ingenting och sen sola lite.
Men de var för tråkigt ensam så jag gick till stan där jag köpte refill kort och en sjal (svart,gul såklart!)
Träffade en Gunell och fick se en bebis! Jag var etta!
Mötte Elin och vi bestämde oss för att hänga med varandra ett tag.
Vi skjutsade hem hennes farmor, vi åkte bil, vi såg en löven bil, vi köpte B&J glass, vi satte oss vid kajen, Elin tappade ner sin mobil, Vi sörjde och skrattade.
Elin skjutsade mig till Anna och vi började laga mat,
Ida och Stefan kom, och jag blev i väg skickad att köpa godis.
Ny kille på nattöppet, jag köpte godis för 200kr och jag hade gjort slut med min kille som tyckte jag var tjock.
Gick till Anna´s jobb och hämtade hennes cykel som jag cyklade hem.
Fick mat hos Anna, åt så jag dog. Men godiset orkade jag äta av.
Ville gå på bio, vi fyra for och såg "The Mist" jag och Anna skrek, och åt godis ur en fryspåse.
Kom hem vid tolv, sprängde en vinflaska och sen sovde vi.

Lördag: Stefan kom halv åtta och hämtade mig utanför Annas lägenhet, jag somnade i bilen innan den lämnat Umeå. Var hemma i Pellis just efter 8. Väntade på mamma och Niklas som var ute och gick. Fick frukost, duschade och följde sedan mamma till skeå.
I skeå vart jag dumpad på stan, köpte en dricka, gick till en gräsplatt och satte mig för att läsa min underbara bok.
Mamma ringde och jag gick till coop. De handlades och de var varmt.
For hem från Skeå, hängde tvätt och duschade sen igen.
Åt mat och satte mig sen ute för att läsa min underbara bok igen.
Erika ringde och hon kom och hämtde mig, vi hämtade Liza och for sen till Shell.
Köpte godis, träffade Julia, hyrde film och for sen till Philip.
Hos Philip träffade vi Andreas, Isak och Adam. Vi ville spela kubb så Isak hämtade de.
Julia var tvungen att fara, och mitt lag förlorade båda gångerna i kubb.
Vi gick in och såg filmen vi hyrt, Liza blev rädd men lugnade ner sig. Filmen hade jag sett förut och den var bra.
Vi gick sen ut, Liza kickade i gång Andreas cross, vi lekte lite grann med en basketboll. Sen gick vi in och slöa till ett då vi for hem.
Jag la mig vid två.

Söndag: Halta med mamma i ånäset, halta hemma och göra ingenting.

Jag älskar min helg!

Men jag har fått världens värsta skavsår på vänster fot.
Jag kan inte gå på den och de är inte så värt.

Skola i morrn,
sista veckan,
i love it!


Jag älskar Liza, Erika och Julia.
Dom är bra och dom har alltid varit bra!
Alltid ni! <3.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är "the Mist" ny?? Den såg jag ju för flera veckor sen :P

Min stackars mobil, må den vila i frid :(

2008-06-02 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0