Eftersom...

Jag har bestämt mig för att vara hemma i kväll så ska jag lägga in en bild från varje album som jag har på datorn,
samt berätta när bilden togs och vem som är på den.

De kan ju bli lite kul,
och jag har lite mycket dö tid i kväll så de ska nog bli bra.

(De blir bilder från lite blandade album)

                                                                                                                     
Jag och Tomas Larsson,
När jag träffade honom under en öppet hus visning i på Skellefteå Kraft Arena.



Fredrik Lindgren och Jyri Martinen,
Träffade dem efter jag och Elin hade varit och sett en träning.



Alexander Burström,
När han fyllde 17 och vi for hem till han för att fira honom.



Ida Lindfors.
Jag och Ida slutade tidigt en fredag och spelade vändtia 3 timmar i sträck.

                                                                                                     
                                                                                                                                      Jag och Sandra bakade Bullar.
Jag.
Jag var väldigt snygg klädd för en slökväll hemma.                 


                                                                                             
                                                                                                                                        Jag och Sandra hade tråkigt på skolan.   
De var förfest hemma hos Liza.

                                                                                             
                                                                                                                                        Träffade Magnus Wernblom på Joy Peak.  
Julia,Liza och Erika på Gumboda Hed.

  
Sova över kväll hos Sandra.
                                                                                                                                                                                                                                  
Burström fick en julklapp av mig och Sandra,

Fortsättning följer...

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Fyfan va söt Jyri är på den där bilden!! :)

2008-06-12 @ 13:23:26
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0