Bubbelgum!

Mamma,pappa och Niklas kom hem i natt!
Jag är inte ensam längre!
Vilket jag tycker är bra.
Jag har inga problem med att vara ensam i en lägehet eller så, men när det kommer till hus så blir det lite läskigt.

Fick i alla fall en massa godis och Tuggummi av mamma och pappa!
I love it!

Sen var det skolavslutning i dag,
och spöregn så de var inte sådär jätteparty.
Fick i alla fall en jättegod bakelse och sen betyg.
Såg på treornas avslutning och sen fick jag skjuts hem av Liza.

Nästa år så tar man själv studenten och de känns äckligt läskigt!
Jag har ju i och för sig planer på vad jag vill göra, men man vet ju inte om de kommer att bli så.

Ne jag orkar inte skriva ett långt inlägg just nu,
ni får nöja er med detta,

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0