Stressigt och jag ska sova.

Lite info sådär snabbt innan jag ska sova.

På veckorna så går jag oftast och lägger mig vid 8 tiden,
vet dock inte varför det har bara blivit så.
Är det en bra kväll kan jag somna direkt, men!
äre en dålig kväll somnar jag jättesent fast jag lägger mig så tidigt,
som i går kväll, då somnade jag 1 fast jag la mig åtta.

I morrn ska jag på hockey,
jag kommer att få stressa i hjäl mig,
men vad gör man inte för sitt älskade AIK!
Lite sömn och mkt stress är vardagsmat för mig när det är hockeysäsong,
men jag gillare.

Jag skiter nog i att lämna in engelskan i morrn,
jag ska göra om den IGEN och lämnar nog in den på torsdag tror jag,

Sen så taggar jag att jag och Elin har sittplats på torsdag!
Asså jag älskar ståplats men sitt kan vara gött i bland.

Sen nästa vecka är jag ledig Måndag och Tisdag och de gillar jag :D
På måndag så skare bli träning med Elin! Nu har vi skjutit upp de allt för mkt så på Måndag skare bli av!

Ne nu ska jag sova,

Allt för mig!
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

JAG taggar då fredaaaaaaaaag, mer EEEEER! med våran sexgrupp!

2008-01-30 @ 11:00:40
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0