Söndag.

Varför blir inget gjort på söndagar?
Jag sov till halv tolv och efter de så ha jag ju inte slitit ut mig och jag ska säga så.


Jag vaknade halv åtta först av att mamma kom in i mirr rum och sa åt mig att kolla ut genom fönstret, sagt och gjorte och när jag gjorde de så fick jag en liten chock faktiskt! Det var hur mkt snö som helst! Man kunde knappt se våran bil så jag ringde till elin och sa att de inte skulle bli någon AIK träning för min del. Det kändes lite dumt att jag inte skulle kunna fara men vi bestämde att vi kunde ta det någon annan gång. Dessutom så vare i b-hallen träningen skulle hållas och sen räckte den bara en timma så de var igentligen lika bra att man var hemma.

Hemma så har det igentligen inte hänt så mkt,
Anna och Stefan har kommit hem så vi har ätit mat och sen chokladpudding.
Nu så ska jag försöka titta på läxan som vi fick av lillemor, vi får ju bara jobba med den en timma så de ska nog gå bra.

I kväll blire att se lite tv innan jag ska sova relativt tidigt.
måste ju vara på öppet hus i morgon kväll på skolan.
Jag är inte speciellt glad över detta för det betyder att jag missar både idrottgalan och AIK´s hemmamatch mot Timrå! Men Elin ha lovat att smsa och hålla mig uppdaterad då det gäller matchen så man får ju hoppas på att de går bra.

Allt för mig!
Pusshej!



Erik Andersson, Jag och Erik Forssell.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi far sen nån dag ;)

Och jag ska försöka komma ihåg att sms:a ;)

2008-01-13 @ 16:29:39
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Sandra.

jag känner mig inte alls peppad nästan inför fotograferingen. eller.. jo, lite. det är ju trots allt foto det handlar om. men ändå.

2008-01-13 @ 19:17:50
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Sandra.

men du måste skriva oftareeeeee. måste få något att läsa!!

2008-01-17 @ 17:45:15
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0