Magical Moment.

I dag vare bara så mkt magical moment asså!

Dagen börja med att jag stiger upp 07:45 för att jag ska fara till stan och träffa elin vid tio tiden. Jag är framme i stan lite över tio så jag och elin går direkt upp mot ladan för att träffa hockey spelare och kolla på öppet hus. Väl framme är det inte så mkt folk så vi går till Erik Andersson och Erik Forssell för att ta kort och få deras autografer. (De två var väldigt sociala btw!) Efter att ha posat lite så går jag och elin en guidad visning av arenan, de var väll lite si sådär. I början visade de bara en massa ställen som man redan har sett och sen så hade vi världens surkäring med i våran grupp som gnällde på allt och alla. Sen ville hon hela tiden vara först i gruppen och hon brydde sig inte i fall hon mördade tre eller fyra på kuppen hon skulle helt enkelt bara fram! Men men i slutet av visningen så blev de bättre! De var då vi fick se AIK´s omklädningsrum! :D Jag och Elin blev barn på nytt och rörde vid allt och jag själv tog kort på varje utrymme! Sen pratade vi även med AIK´s matrialare som var sjukt social och hur trevlig som helst. Efter ett tag som komme även Perra till omklädningsrummet så jag och Elin tog genast hans autograf för den måste man ju ha!

När vi till slut slet oss från omklädningsrummet så gick vi till ungdomshallen för att se om vi kunde hitta några AIK:are där. Där inne så fick vi Snygg-viklunds, lennartssons, Jyri´s och Krekulas autograf. När vi sedan skulle gå och se Larsson och Renberg, ja då hade brandalarmet gått i gång! För de första var det sjukt jobbigt att höra tjutet hela tiden, sen så var rösten som pratade sjuk jobbig den med så de var inte så mkt ös i de! Men de slutade efter ett tag så jag och Elin kunde ta Snygg-larsson och Renbergs autografer. Vi fick även ta kort med dom också. Sen gick vi en extra sväng förbi omklädningsrummet där vi fick Hadelövs och Norgrens autograf innan vi gick till stan för att äta på subway innan jag var tvungen att fara hem.

Dagen var alltså mkt bra!
Många fina bilder togs!
Och i morrn så blir hockey och Elin igen.
Då ska vi på träningen.
Vi är helt enkelt kära i AIK.
Så enkelt är det.


image59
Jag och Mikael Renberg!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fyfan vilken bra dag!
Kärlek till AIK!!

2008-01-12 @ 23:49:54
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: jw

ganska nöjd eller vad:D

2008-01-13 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0