Ja i dag gjorde man ju inte mkt.

De två sista lediga dagarna innan skolan användes på ett bra sätt tycker jag.

Söndag:
Jag stiger upp, klär mig och gör mig klar för att fara till Robban för att träffa Ida och Emil. Så vid halv tolv så ringer jag Ida och säger att jag är på g och vi bestämmer då att vi ska träffas på Ica för att fixa grejerna till Bu´s tårta. Väl på Ica så inhandlas allt och vi går till Ida´s farmor för att göra tårtan. När tårtan var klar så fixade vi paketen och sen kom Kriko och vi alla fyra kunde åka till Bu (där sandra redan fanns) för att fira honom.

Väl framme så grattade vi han och såg på när han öppnade pakten (dock så sjöng vi inte!, men sen så är vi ju lite sena då de gällde dagen också). Efter paketen så åt vi tårta och fikade upp de som Bu´s mamma hade gjort också, samtidigt som vi såg vänner!

Efter ett tag var dock Ida och Emil tvungna att fara så vi hade grupp kram alla 6 och sa hej då till Ida och Emil. Jag, Sandra och Kriko vi stannade kvar ett tag till. Så vi fick se vad Alexander hade fått i födelsedags present och Julklapp innan vi fortsatte att se vänner. När klockan började närma sig 7 så var Bubben tvungen att fara på träning så vi stöckade bort all disk från bordet (trots att vi inte fick! ) sen så följde vi med Bubben till träningen. Där så satt vi i ungefär en halvtimma innan våran buss skulle gå så vi var tvungna att gå.

Jag själv for då hem till Sandra, där hon gjorde mat åt oss som (ska nämna att klockan var halv 9 på kvällen vid de här laget) vi åt framför tv där det gick gamla idol avsnitt. Efter att ha ätit superfort så la vi oss på soffan och degade innan vi gick ner till Sandra´s rum för att dega lite mer.

När allt degande och ätande var klart så låg vi mätta och glada bland täcken och kuddar och klockan var nog närmare 1 innan vi somnade.

Måndag:
Vi vaknade tolv.
Vi åt "frukost" halv 1.
Samtidigt som vi såg på pretty women i Sandras rum.
Ska även berätta att vi åt rostat bröd till frukost och att vi tog ner rosten till sandras rum för vi var så slöa.
När vi sett klart och ätit klart så degade vi lite till.
Sen så steg vi upp och klädde oss och vid de här laget så var klockan typ 3.
Sen gick vi till min buss som gick klockan 4.

Väl hemma så åt jag, sen gick jag ut med bobbo, sen duschade jag och satte på mig min pyjamas och morgonrock. Så nu ska jag borsta tänderna och läsa lite inann de är dax för skola i morrn igen!

BTW! Det blir Elin gånger 2 i helgen!
Detta betyder mkt hockey och mkt snygga killar och de gillar vi!! :D

Allt för mig!
Pusshej!



Lite bilder från gårdagen.
                              
Bubben blev glad över paketen.     


Vi njöt av fikat.


Bubben´s fina tårta.

Kommentarer
Postat av: Sandra.

sjuk great helg. PUSS.

2008-01-07 @ 21:38:30
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0