Hockey!

Nu är jag tillbaka för att stanna bara så ni vet!

Var på hockeyn i kväll fast jag var hemma i dag,
ryggen kändes men jag kan inte missa ett derby(dock ett fejk derby)
men i alla fall jag for! Och jag är glad för det.

AIK vann med 3-2 efter förlägning mot Luleå och gissa vem som avgjorde!
SNYGG ERIK :D precis som förra gången! Puss på han alltså!

Sen kan Renberg också få en puss för han hade ass till alla tre målen som AIK hade och jag tror nog nästan att Renberg blev gladare än va Erik blev när seger målet kom!

Renberg som var tillbaka efter att ha blivit skadad den 27dec, han var efterlängtad och han gjorde comeback med besked!

Nu ska AIK krossa Modo på lördag så att jag blir glad!

Allt för mig
Pusshej!

ÄR DU NÖJD NU ELIN? :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Så sjukt underbart!!
Puss på Luleådödarn!!

2008-01-24 @ 23:14:30
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Elin

JA JAG ÄR NÖJD! :)

2008-01-25 @ 18:09:40
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0