Winter.

Som ni kanske har märkt så hör mina rubriker inte riktigt i hop med det jag skriver om,
jag hade tänkt avslöja vad de handlar om men sen ändrade jag mig, ni får helt enkelt komma på det själva.
 
Tänkte göra en lista.
"Saker jag ska ha uppnått innan 08 är slut."

( jag ska inte göra dem i den här ordningen jag skriver bara siffror så de ska bli lättare för mig.)

1. Ta körkortet.
2. Fara på PDOL med Ankan.
3. Ha 18års fest med Emil och Ankan.
4. Gå på krogen med Ankan när hon fyllt 18. (hon är ju faktiskt 8 dagar yngre än vad jag är ;) )
5. Fara på en borta match med Elin.
6. Fått ett bra betyg i engelska och klarat svenska b.
7. Lära mig spela gittarr bättre.
8. Fara på stadsfesten.
9. Ta hem min tasiga cykel från Erika.
10. Umgås mer med Sandra under sommaren som kommer.
11. Visa Elin vart jag bor.
12. Umgås mer med Elin under sommaren som kommer.
13. Sticka klart min AIK-halsduk.
14. Få ett bra sommarjobb.
15. Umgås mer med världens bästa Anna (alltså min storasyster)

Kommer inte på fler saker just nu,
listan är lite konstig men de skiter jag i,
ska försöka få alla de här sakerna gjorda.

Allt för mig!
Pusshej!

image64
Btw, snart äre alla hjärtans dag.
De ni.


Kommentarer
Postat av: Elin

16. Få se vars Elin bor ;)
17. Se AIK spela slutspel!!!!!!!!!!!

2008-02-05 @ 21:09:19
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Sandra.

du har ju låtnamn som rubriker ;]

2008-02-07 @ 12:01:11
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0