Uppdatering,

  • Sandra sov hos mig från i går till idag och vi såg sailor moon.
  • Jag ska äta i resturangen före hockeyn i morrn.
  • För att de är ju faktiskt hockey i morrn och jag har längtat!
  • Sen är det alla hjärtans dag också, (man kan ju alltid hoppas)
  • Sen så har min bästa liza blivit 18 också och jag är så stolt!
  • I helgen har jag inget planerat så vi får se vad jag hittar på.
  • Jag och mamma bakar just nu och de är najs.
  • Jag och mamma har köpt pb första säsongen så just nu sträck ser vi de.
  • Ne nu ska jag packa för i morrn och sen se Grey´s!!!!

Allt för mig!
Pusshej
!

Ps, jag ska gifta mig med Björn Gustavsson och ni får komma på vårat brölopp.Ds.


Kommentarer
Postat av: hemligtjej.nu

öj, han är min! björn alltså! :)

2008-02-13 @ 22:01:15
Postat av: Elin

Krossa Frölunda!

2008-02-14 @ 16:36:18
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0