Tänk när...

Jag ska flytta hem i från,
Den tanken slog mig i dag och jag visste inte vad jag skulle göra,
tänk då jag ska ta med mig så gott som alla saker jag har här hemma för att sedan flytta till Luleå.

För er som inte vet så har jag och Ida haft en plan ända sen vi började OP hösten 06. Vi ska gå klart våra tre år här i Robertsfors och sen ska vi flytta till Luleå och läsa vidare till sjuksköterskor, och jag ska förhoppningsvis läsa ett år extra för att bli barnmorska eftersom de har varit min dröm relativt länge nu. (jag älskar bebisar)

Men i alla fall så började jag tänka i dag på hur det kommer att bli när jag och alla andra som jag känner tar studenten.
Kommer alla att flytta i från varandra?
Kommer vi att hålla kontakten?
Vad kommer alla att göra?


Ja frågorna är många och dom blandar sig med oro och spänning,
men än är det ju ett tag kvar eftersom jag inte tar studenten förrän sommaren 09,
men de kommer nog att gå fortare än vad jag har tänkt mig...



image78           image80           
Min framtid?

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Luleå kommer bli skitbra!
Jag ska också flytta dit ju! :]
Då kan vi börja heja på Luleå hockey, köpa säsongskort och stå i klacken! INTE!!!!!!!!!

2008-02-17 @ 16:31:52
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0