Snälla! Vinn!

Söndag,
jag gör inte mkt på söndagar igentligen!


Det började med att jag steg upp vid 8 för att jag,mamma och anna skulle fara till btk marknaden. Väl framme så köpte jag svart gult garn för jag måste verkligen sticka klart min halsduk snart! Sen köpte jag sockar också (som vanligt) Sen blev det inte så mkt mer och vi for hem. Hemma har jag inte gjort mkt heller. Sovit, gått ut med bobbo, tvättat och sett tv, en ganska chill söndag ändå.

Men nu var det inte mina tråkiga dagar jag skulle prata om,
jag skulle ju prata om hockeyn,
och ännu en gång Sandra NEJ! jag tänker inte skaffa två bloggar!

Matchen i går var ju inte den bästa för AIK,
3-1 mot Mora är ju inte de man vill se en lördag kväll,
Hade resultaten varit åt andra hållet hade jag varit nöjdare och definitivt lungnare!
Jag kommer seriöst att få hjärtproblem pga hockeyn!
Det är som min syster säger,
"Man förlorar tre år av sitt liv vid varje hockeymatch man ser"
Men jag tänker inte sluta se det för de!
Jag älskar hockey!
Nästa match är i morgon,
snälla! Vinn!


image92
Elin hittar bara snygga killar!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hatar allt som har med Mora att göra: dialekten, staden, vasaloppet, hockeylaget, men framför allt: dessa förbannade dalahästar!

Krossa Timrå immorn!

2008-02-24 @ 19:43:57
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Elin

Btw, Sidney är MIN!!!

2008-02-24 @ 20:08:17
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0