Say it right

Bara för att jag ska skriva varje dag.

1. Fullständigt namn? Annelie Linnéa Löfgren.
2. Exakt ålder? 17 år och en massa dagar kvar till 18.
3. Vart bor du? Pellboda.
4. Bor tillsammans med? Mamma,pappa och ibland Niklas.
5. Husdjur? En hund som heter Bobbo.
6. Färg på ditt hus? Rött med vita knutar.
7. När är du född? 20/11 1990.
8. Klass? OP06.
9. Vilket år tar du studenten? I juni 2009.
10. Något jobb? Inte just nu men jag hoppas på sommarjobb.
11. När gick du upp i morse? 06:10.
12. När ska du sova ikväll? De finns ju inget bra på tv så jag gissar ganska så tidigt.
13. Duschat idag? Jajjemen, för en timma sen.
14. Kramat någon idag? Ja, ankan, emil ida, sandra, kriko och evve. (jag gillar att kramas.)
15. Pussat någon idag? Ja, ankan.
16. Vad har du ätit idag? Chili con carne, fläsk och potatis och lössås, sen lite choklad också.
17. Dagens klädsel? Just nu är det pyjamasen och morgonrocken.
18. Dagens smink? Just nu är det borttvättat men annars så var det de vanliga.
19. Dagens sötnos? Måste nog vara Ankan.
20. Dagens roligaste? Killen som hade föreläsningen idag.

VEM
80. Vill du kyssa nu?Skulle ni bara gärna villa veta.
81. Ska du träffa imorgon? Mina kompisar på skolan och kanske Anna.
82. Sjöng du senast för? Mamma.
83. Hade du senast en msn konversation med? Erika.
84. Spelade du tv-spel med senast? Ida,emil,kriko,alexander och sandra.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? den ni.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Den som kom på läxa.
87. Förtjänar att dö? Ingen.
88. Är söt? De är ju många de!
89. Vill du sova med inatt? Vi drar till med Tomas Larsson. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha Pellboda... låter inte alls mobbat :P

2008-02-08 @ 15:47:44
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0