Ola är bra!

Kort om melodifestivalen,

Ola var bra, snygg och allt annat!
Han gick till andra chansen men skulle ha gått vidare direkt.

Sanna´s låt var jättebra,
jag nästan grät och jag och anna komme på vilken låt den liknade.

Lasse skulle ha gått vidare!!!
jag blev ledsen över de men kom sen på att han är för cool för melodifestivalen.

Kort om hockeyn,

AIK spelade lika så att de är fortfarande på samma plats,
och de andra resultaten gick AIK´s väg,
och de gillar vi.

Kort om hur min söndag kommer att bli,

städa,
läxa,
repris av grey´s,
sova,

Vill någon avbryta eller göra sällskap i min underbara söndag så är det bara att säga till!

image82
Snygg ola!!!!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ola sööööööög!!!!

Kebabpizza-låten ägde ;) INTE!

2008-02-17 @ 11:08:36
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: kanske sandra, typ.

menåe. inte ola, annelie.

sanna & rongedahlarna rulade.

2008-02-17 @ 12:44:50
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0