No one.

Igentligen så är musik en väldigt bra sak om man tänker efter, för det är ganska fantastiskt att det finns låtar som gör att man mår sådär jättebra av att lyssna på. Det gillar jag, väldigt mycket.

Vad annars är nytt sen jag skrev senast då?

Min lördags kväll spenderades i tv-soffan med godis och film. Att jag var ensam var ju lite tråkigt men i och med att jag var de så kunde jag ju gråta obehindrat när jag såg "a walk to remember" för tusende gången. Men i alla fall så började jag se "she´s the man" och dreglade ganska så mkt åt min och Ankan´s heting. På tal om Ankan så saknar jag henne alldels för mkt just nu och de har varit alldeles förlängensen vi sågs och de gillar jag inte. Ne men i alla fall så efter jag hade sett klart den filmen så började jag att zappa runt bland tv-kanalerna( vi har nu parabol motagning på övervånigen också ;) ) Efter att ha zappat ett tag så hittade jag filmen "clueless" jag eggade ut den totalt när jag var lite yngre och när jag nu hittade den igen så blev det nostalig! Efter att ha sett den så laddade jag hem ett avsnitt av OHT och de var bra som vanligt och jag blev sur påre som vanligt :P Men i alla fall efter att ha sett klart de avsnittet så såg jag att det hade kommit ut en massa avsnitt av den nya serien "Gossip Girl" Den rekomenderar jag stark gott folk! Allting med den är bra och just nu är jag totalt fast i den! Spenderade resten av går kvällen med att se en massa avsnitt av den.

När jag äntligen gick och la mig var klockan närmare tre och jag var dö trött.
Söndagen spenderades på detta sätt,
Stiga upp, säga hejdå till niklas, duscha, hänga tvätt, gå pellboda runt med Erika, inte göra läxa med liza, ligga och lyssna på musik, se mer Gossip girl, äta, se ännu mer Gossip girl.

Ja som ni ser har denna dag inte varit så jobbig den heller,
i morrn så ska jag och Liza plugga,
eller försöka,
vi måste i alla fall göra klart engelskan!
Så långt har vi då kommit,

Tisdagen ska spenderas med Elin (förhoppningsvis)
De är ju ett bra tag kvar till hockeyn så jag behöver träningarna och hoppas att Elin kan följa mig!

Ne nu ska jag se lite mer Gossip Girl och sen sova!!

image63

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: kanske sandra, typ.

clueless är nostalgi - JA!

2008-02-04 @ 16:03:21
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0