Myskväll med träningsvärk!

Gårdagen spenderades i hos Kriko i Ratucity!
Där vare ös och mys med vännerna.
Jag älskar att umgås med er!


Dagen började med att jag och Sandra for till skolan som vanligt, dock började vi inte förrän vid 11 men det var en annan femma. Så sovmorgonen spenderade sandra framför trafikdatorn medan jag satt och läste ut en bok, den hette i väntan på en lever och för er som vill ha något och läsa så rekomenderar jag den verkligen! Men i alla fall så tog sovmorgonen slut och våran ända lektion för dagen började. Det var omvårdnad och där så fick vi var sin cancer som vi ska forska om. Jag själv fick bröstcancer. Efter lektionen var slut som räckte i ungefär 45min så slutade jag och sandra. Då stannade vi kvar på skolan för att vänta på att Emil, Kriko och Alexander skulle sluta och på att Ida skulle komma tillbaka från stan så att vi alla kunde åka till Kriko. När klockan var halv fyra så komme bussen och vi alla 6 kunde fara.

Väl framme hos Kriko så började vi med att inspektera hans rum och sen gosade vi med deras hundar som var supersöta. Sen så började tv-spelen att komma fram. Det började med vi körde wii där boxning var på schemat, Kriko körde mot emil, jag mot ida och sandra mot alexander. För mig gick det ganska dåligt och jag har nu sjukt mkt träningsvärk i min högra arm efter all boxning. Efter boxningen så körde vi bowling, först så sög jag rejält men efter ett tag blev jag riktigt bra och jag kunde ha kommit trea men Kriko fuskade enligt mig. Efter wii så blev det mat, kriko, emil och ida gjorde maten medan jag, sandra och alexander roade oss med att ta kort på varandra. När maten var klar (tacos) så blev de dax att äta. När vi åt så var även krikos mamma, pappa,lillasyster och svåger där. Så middagen spenderades med att jag och kriko´s svåger försökte få restan av gruppen att förstå att man ska heja på Skellefteå AIK och inte löven.

När middagen var över så fortsatte vi på tv-spels banan. Denna gång blev det guitar hero. Kriko och Emil började briljera men blev snabbt ägda av mig och ida (eller kanske inte). När guitar hero var slut så blev det sing star, där v i skulle ha lag men de sket vi i utan vi sjöng lite blandat och hade allsång många gånger. Sen sist men inte minst så fick vi inviga krikos nya dansmatta när sing star var över. Jag själv dansade bara 2 gånger mot alexander, mest bara för att jag inte är så bra på att dansa.

När allt tv-spelande var slut så bestämde vi oss för att se en film. Det blev "ciao bella" mest bara för att ingen hade typ sett den. Jag kan ju dock säga att den var inge bra. Efter filmen så spelade vi lite ruter sju innan alexander´s pappa komme och vi alla for hem. Jag själv for hem till snygg-sandra där vi gick och la oss vid tre tiden och där natten spenderades.

Jag for hem vid elva tiden,
så nu är jag hemma och ser på hockey,
Frölunda-AIK,
just nu ser de inge bra ut,
men det kommer att gå bra,



jag skriver kanske mer sen,

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: kanske sandra, typ.

det var en BRA kväll ^^

2008-02-02 @ 17:45:42
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0