Min söndag,

Den blev lite annorlunda trots allt,
i stället för läxa så blev det umeå med mamma och pappa,
vi handlade och lunchade,
och jag köpte en fleecejacka (stavning?) och en vit t-shirt,
för det fina priset av 150kr så sandra hade nog varit stolt över mig!

Men läxan är fortfarande kvar och de värsta är att de jag ska göra är inte änns mkt och jag tror att de är därför som jag skjuter upp de. Men i morgon eller på tisdag ska jag göra klart de! Jag lovar!

Vad annars är nytt?
Jag och Elin ska på träning på fredag,
jag och liza ska umgås på fredag kväll,
jag måste städa mitt rum och göra om här! SANDRA KOM HIT!!!!!

Ne nu blir det att fixa fika och sen se lite gammla One tree hill avsnitt,

image83     



Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: kanske sandra, typ.

ÅÅH. sjukt ekonomiskt av dig!! BRA!

mohahah.. städa? jag kommer gärna, darling.

2008-02-17 @ 20:24:41
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Elin

Tagga träning!
Vi ska INTE ställa in den här gången ;D

2008-02-17 @ 22:12:46
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Anneli

Åker du till Umeå UTAN att hämta din tavla??
Nää fy skäms!
Kom nästa gång istället :)

2008-02-18 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0