Ja jag är svag när det kommer till hockey,

Det är lika bra att erkänna det,
jag är svag när det kommer till hockey!
Ska ge er ett litet exempel på hur svag jag igentligen är.


Som i går, då fick jag följa med Anna och Mattias till Ikea i Sundsvall för Anna skulle handla en massa saker till Niklas nya lägenhet. Väl där framme så hade jag och Anna det väldigt roligt, hon stod för det roliga.
Men i alla fall de var ju hockeyn jag skulle komma till.

När vi var inne på Ikea och gick runt så ser jag två stycken killar som är i ungefär samma ålder som jag, (skulle gissa på att de var tvillingbröder för att dom var väldigt lika varandra). Men i alla fall så tyckte jag att de var väldigt snygg båda två, de klädde sig på ett sätt som jag tycker är snyggt på killar och båda två såg väldgt bra ut. Men de blev ännu snyggare när jag hörde att de spelade hockey! Från vad jag kunde höra av min tjuvlyssning( ja jag vet! ) så spelade dom båda två i Modo´s junior lag. Och helt plötsligt så blev de så väldigt mkt hetare i mina ögon. Det är typ en sjukdom som jag har. Så fort jag får veta att en kille spelar hockey så blev jag så väldans mkt mer intresserad.

Dock så spelade de har killarna i Modo´s lag och alla vet ju att de är ju inte direkt mitt favorit lag :P Men ändå, killarna var heta!

Asså ni får inte tro att jag ser hockey bara för att de är snygg killar i laget!
Jag ser det för tusen andra anledningar, men det skadar inte att ha lite ögongodis (som elin så fint kallar det) i laget.
Så det är bra att AIK har börjat fått in lite ögongodis, och mer ska in ;)

image66
Här är ett ögongodis! ;)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Om man bara såg hockeyn för killarna skulle man ju inte bli förstörd när det går dåligt, som vi blir!

Att killarna är snygga är ju bara en bonus ;)

2008-02-08 @ 17:14:39
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: julia

hahah, va, klart de är snyggingarna man far på matcherna för! ;)..

2008-02-08 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0