Hockey,träning,"match" och glass.

Okej, vi börjar med gårdagen.

Först skola som vanligt, svenska prov som jag tror gick bra, en idrottslektion med ida som gjorde att jag i dag har svårigheter att gå för jag har så mkt träningsvärk! (tack ida!), efter idrotten var det engelska och där så blev man bara förvirrad så jag orkar inte änns ta upp de. Sen blev det desktop men den sket jag och evve i, vi såg på när ida och emil gjorde sig klara för sitt friluftsliv.

När skolan var slut så satte jag mig på bussen in till skeå för jag och elin skulle se hockey (som vanligt). Väl framme så skjutsade elin mig till niklas så jag fick lämna väskan innan vi for upp till arenan. Vi ställde oss som vanligt i klacken och stämningen var mkt bra. Matchen var dock sämre men vi fick i alla fall en poäng trots att vi var värda extra poängen i förlängningen, men men.

I morse så steg jag upp nio för att jag och elin skulle på träningen och vid kvart i elva så hämtade elin upp mig och vi for ännu en gång upp till arenan. Träningen var rolig att se på, den var inte så lång men roliga saker hände och larsson var lika snygg som vanligt, viklund var olagligt het (trots att han var svettig), sen hittade jag och elin två tre djurgårdare som var heta också!

Efter träningen så for vi till frasses för att äta, sen träffade vi elins klasskompisar och skjutsade hem dem innan vi for och köpte glass ( Ben and Jerry´s ) sen for vi ännu en gång till arenan för att se en fejkmatch mellan typ damerna på aik´s kansli och herrarna där. Herrarna vann och jag och elin hade trevlig för vi fick äta våran god glass!!

Efter träningen så for vi och skulle köpa godis (eller jag köpte) och efter jag hade köpt så hände en väldigt rolig sak. Elin hade parkerat väldigt "fint" och när hon skulle ta sig där i från så gick inte de! Hon hade parkerat i en nedförsbacke och jag höll på att skratta i hjäl när hon skulle backa där i från och de inte gick. Men efter flera försök så tog hon sig där i från men då hände nästa incident. Hon fick nämligen motorstopp mitt i en back när vi skulle fara så de hade jag ännu roligare åt!

Ja jag säger då de,
Elin gör dagarna mkt mer roligare,


Men i kväll så blir det liza för hela slanten,
men först ska jag bränna en cd-skiva som jag och elin ska lyssa på när vi åker ner till övik,
det är bara 15 dagar kvar nu!!!!!!! Jag peppar!!!!

Bilder från dagens träning.
   


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser fortfarande inte det roliga!!!

Men det var ändå en kul dag ;)

2008-02-24 @ 18:41:35
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0