Hockey, melodifestivalen och glass.

Ja mina vänner livet leker.

Nu klockan tre så är det hockey och jag längtar och hoppas på seger.
Klockan åtta är det melodifestivalen och de kan nog bli bra, för jag har fått min efterlängtade glass nu!

Saken som inte är så bra är att jag inte ha orkat städa mitt rum,
pappa torkade golvet här i går och då bar han ut alla saker och den när jag skulle bära in dem så la jag bara allt i flera olika högar och jag orkar inte rensa upp de,
jag vill att sandra ska komma hit och hjälpa mig,
jag vill göra om i mitt rum och hon är bra på sånt så hon får hjälpa mig.

Ne jag känner att insperationen jag hade börjar försvinna så jag skriver sen i kväll ist,
efter hockeyn.

image77

Jag och mamma vill ha!


Allt för mig!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Pucko!!
fin blogg du har!
Vill bara säga en sak! BJÖÖÖRKLÖÖVEEN!!
Bye bye Love You!!!

2008-02-16 @ 17:33:41
URL: http://annelihaggbom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0