BJÖRN ÄR MIN!!!

En kärleks sång.

Du är en blick, och den är mörk, och den är varm
och jag vill dansa med din midja i min arm
du är doften av viol, du är restskatten från fjol
du är en helt fantastisk tjej, du är beatles och leila k
du är glad och elegant, du är laktos-intolerant
du är strösslet på en glass, du är de roliga i hasch
jag kan diska, laga mat, va i tid och aldrig sen
och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem

du är en doft, du är ett ljud, du är en färg
denna sången är till dig, Carina Berg!

Carina ja tror vi två passar bra ihop
häng med mig hem till götet och gör slut med christian luuk
Carina du är ämnet på min fantasi
du är brödet man vill lägga korven i
du är, eh.. hej och, skepp ohoj
du är sodastreamad oboy
du är allt en man kan få
du är bättre än die hard II
du är jane och jag är tarzan
gör slut me han från hassan
ja e .. eh.. du e vacker å unik
min pappa e rik
jag har tre meter till tak
och lakan utav sammet
du kan ta mitt nummer av christian efter programmet
carina berg, mitt hjärta slår så hårt för dig
så gör slut me christian luuk, bli ihop me mig

Carina låt oss vandra natten vidare
dansa nakna tillsammans i en vattenspridare
carina jag står chanslös
jag är evigt din
*flumm flumm* dngsdjgn, ganska lätt i plocke pinn
jag tror att vi är *flumm flumm* om du tänker om
på 27cm @ hotmail.com
jag vet vi skulle passa bra ihop
så kom igen carina gör slut med christian luuuuuuk


Bara så ni vet så är det igentligen mig han sjunger till men han var tvungen att ändra namnet på tjejen i programet så att inte alla skulle få veta att de är mig han vill ha.
Men de är mig han vill han och vi ska gifta oss när jag har tid!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sry Annelie, men han har ju redan förklarat sin kärlek till mig :D :D :D :D :D Elin + Björn = SANT!! :D

2008-02-27 @ 21:55:31
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: jullis

åhhh, fin blogg!! :)
tyvärr, men han är min! Björne!

2008-03-02 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0