Bara för att elin ska sluta tjata.

Här kommer ett inlägg om lite allt möjligt!

Liza for nyss hem här i från, vi har sutti från halv sju med äckelsvenskan! Jag hatar svenskan och jag satsar ig på provet i morgon!

I morgon så ska jag till umeå och se hockey hos anna,
sista jag var där och såg hockey så vann AIK och eftersom det är en viktig match i morgon så ska jag dit och se den.
Det är alltid lika kul att se hockey med anna för hon har så roliga uttryck när det går dåligt för AIK.

På fredag så ska jag gå på stan ett tag och sen ska jag hem,
hur de blir på kvällen vet jag inte,
jag vill vara med sandra men hon vill ju till granån och jag vet inte om jag tar mig dit och jag vill ju att hon ska få göra vad hon vill så jag kanske är hemma.

På lördag så ska jag och Elin på hockey!
Ej ovanligt vi vet! Men hallå de är ju faktikst mot Luleå och vi ska dit! Vi ska heja och vi ska skrika och AIK ska ta tre poäng om jag så måste gå ner på planen och spela själv!

På söndag så ska jag och Elin på AIK´s träning,
de är ändå rätt så najs och jag ska nog ta autografer på min vita tröja då.

Och JA jag VET att jag är för inne i hockeyn, att de bara är ett spel, att jag bryr mig för mkt, med mera!
Men jag bryr mig inte, för att för mig så är hockeyn och AIK så mkt mer och jag tycker om att de är så!

En annan sak är att de nu är 9 dagar och några få timmar kvar tills att jag och Elin ska till övik och de är väldigt mkt ös i de!

På tal om Elin så gör hon alltid dagarna lite roligare,
för det första så skickar alltid sms varje dag för att berätta när hon ser en AIK-spelare,
sen när vi är på hockey i hop så hände alltid något kul,
som i måndags då vi var på AIK´s match mot timrå,
då kastade en massa små ungar upp godis mot ståplats och när de kastade mot oss så fick Elin en godis i ögat!
Och de gjorde min kväll måste jag ju säga!

ne nu ska jag sluta babbla på de här inlägget!
Kommer säkert igen sen!

image93
Snygg Viklund!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tyvärr så kommer du inte få höra Annas roliga uttryck, eftersom det inte kommer gå dåligt för AIK immorn!!! :D

Sen så var det inte så himla nice att få en godis i ögat!

2008-02-27 @ 21:37:33
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0