Stan!

I dag har dagen spenderats i Umeå med Sandra,
de var bara sjukt mkt mys!
Vi åt och gick och slö kollade på lite olika saker,
så som de ska vara.
Sen innan vi for hem så bjöd jag även på fika,
bara för att jag ville.
Och för att jag tycker om henne ♥

Väl här hemma så har jag och mamma sett finalen i Top Model,
och ätit klämmackor.
Nu blir det lite OTH för min del och sen blir de hockey!
De är ju derby i kväll!
Dock är det i Luleå så jag kunde inte fara och se :(
Men jag får i alla fall se på tv.

Smarta som jag och Sandra är så kom vi på i dag att vi går bara nästa vecka och sen är de jullov!
Hur läskigt är inte de?!
De man typ går hela höst terminen och längtar efter är nu här!
Och jag grips åter igen av panik för känslan att allt går så fort och jag inte hinner med!

men men,
nu till annat.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Matchen sög

2008-12-10 @ 13:03:39
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0