Samma visa igen.

Vi tar det från början,
som vanligt.


Sist jag skrev så var det innan vi skulle äta mat och öppna julklappar och annat,
i alla fall så åts de av maten (som jag förövrigt är sjukt less på nu!)
Sen så öppnades julklapparna och jag fick:
-En värmefilt.
-En epilator.
-Presentkort på Gina,make up store och hm.
-Björn Gustavsson dvdn.
-En kjol.
-Ett par knickers.
-En handväska.
-En mössa.
-En sjal.

Så jag var sjukt nöjd kan jag ju säga er!

I alla fall så tog julafton slut och jag gick och la mig.

Juldagen började med en rejäl sovmorgon,
sen blev det övningskörning och sing star när jag kom hem.
Sen blev det mat och sen ännu mer sing star.
Sen vid sju så kom Christoffer hit.
Vi spenderade kvällen med att spela guitar hero, äta tårta, sen såg vi även "Dog soldiers" och "remember the titans".
Sen innan han for hem där efter tolv så hann vi slåss lite också. ;)

                




Annandagen var ganska stressig då jag sov lite för länge och var tvungen att stressa eftersom hockeyn började fyra och vi skulle fara två för att vara där tre när de öppnade.
Men jag hann med och for på matchen.
Dock sög matchen men de var kul att hänga i baren med Elin som jag äntligen kan göra nu!
När jag kom hem hade jag dock sjukt ont i huvudet och ryggen,
så jag la mig vid kvart i nio.
Men de var skönt de med.

Nu i dag så har jag bara tagit de lugnt.
I kväll kanske Ida ska hit,
annars blir det kanske spelkväll med Liza och dom.
Jag får se helt enkelt.
Sen i morgon blir det att köra till Skellefteå för att mormor ska hem.
Och sen är det hockey också.

Resten av veckan som kommer så är jag ganska mkt fri.
Dock måste jag fara och ta bajs sprutan!
Så jag måste tvinga någon att följa med mig dit,
för gott folk jag gillar inte när jag själv ska ta sprutor.

Nåja.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0