Rockstar!

Oj om ni skulle ha hört mig och Mattias i kväll.

Kvällen till ära har jag varit med Mattias,
eftersom Anna hade personal fest så umgås vi.
Och de har inte varit tråkigt.

Vi började kvällen med att äta oss äckligt mätta på Max.
Sen for vi till OK och köpte godis.
Sen bar de av hem för att se idol.
Under tiden vi såg idol så blev vi båda rätt sugna på att sjunga.
Så när de var paus för nyheterna och annat tog vi fram sing star och de mina vänner var bland de roligaste jag gjort!



Vi lekte rockstjärnor med allt vad de innebar,
-De var gitarr solon.
-De var höga falska toner.
-Och de var känsla!

Bäst var det när vi körde "I would do anyhing for love (but i wont do that)"
De var känsla och falsk sång när den är som bäst!

Ne nu blir det sängen,
för i morgon väntar en fullspäckad dag.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: saramikaela

Visst var Kevin bäst bäst bäst! Förresten, var du på å hyra folkan på vakan? kram

2008-12-06 @ 00:48:12
URL: http://saramika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0