Mellandags rea.

De är sjukt farligt att vara på stan när de är rea,
och man har presentkort!

De två senaste dagarna har resulterat i:
-En ny kofta.
-En vit skjorta.
-En svart väst.
-Tre par nya bh:ar.
-Ett par nya strumpbyxor.
-Och 6 par (!) nya trosor.

Men de är lugnt,
jag är sjukt nöjd.
Och tack vare presentkorten har de inte gått så mkt pengar.

Vad har helgen bjudit på sen jag skrev sist då?
jo detta:
Lördag kväll,

jag for till liza, där vi spelade en massa roliga spel, åt en massa och bara pratade fram till två på kvällen.
Att vara med tjejerna är bland de bästa jag vet.

Söndag,
jag och mamma tvär for till Umeå för att gå på strömpilen.
Jag shoppade lite och hann även se Idol robin!
Han,Alice och Kevin var på Ica maxi i Umeå.
Jag kan ju säga att han är sjukt snygg irl!
Sen på eftermiddagen så såg jag hockey är hemma och epilerade benen.
Sen vid åtta tiden så kom ida.
Vi pratade en massa, åt knäck och såg "Bring it on".
Sen for hon hem där vid halv tolv.

Måndag,
Jag har varit i Skellefteå,
kollade mest bara runt på stan,
köpte inte så mkt,
sen fick jag äta på krysset!
Man har nog varit där för ofta när de som jobbar där känner igen en.

Nu är jag i alla fall hemma,
men de ska jag inte vara länge till.
För om ett tag ska mamma skjutsa mig till Robban där jag ska se Christoffers träning.
Sen ska han och jag fara in till stan.
Sen efter stan blir de att fara hem till han och se valparna!!!
Sen ska jag sova hos han.

Ja nu vet ni de i alla fall.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0